• Anasayfa
  • Ara
    •  
  • Geriş
    • Kullanıcı Adı: Şifre:
      Aktivasyon epostanız mı yok?

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - 〽️🌱🌴

Sayfa: 1 2 [3]
31
Kocaeli - Gebze'de faaliyet gösteren bir firma, savunma sanayinde kullanılan ve savaş gemilerine monte edilen tüm ekipmanların şok ve kalifikasyon testini gerçekleştiren yerli şok makinesi üretti.

Tekno Kauçuk Sanayii Aş İleri Mühendislik Grup Lideri Volkan Ertem, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 5 yıl önce MİLGEM Projesi'yle savunma sanayi çalışmalarına başladıklarını belirterek, proje kapsamında şok bantları dizayn ettiklerini, tasarladıklarını, üretimini gerçekleştirdiklerini ve gemi üzerindeki uygulamasını yaptıklarını söyledi.

Ertem, bu proje sırasında şok testlerini fiili olarak gerçekleştiremediklerini ve bu testlerin Türkiye'de gerçekleştirilemediğini öğrendiklerine dikkati çekerek, bu sebeple yerli şok test makinesi yapmaya karar verdiklerini kaydetti.

Geçen yılın altıncı ayından itibaren tasarım çalışmasına başladıkları projenin yapımını tamamladıklarını anlatan Ertem, bu yıl itibariyle de şok test makinesini Türk savunma sanayisinin hizmetine sunduklarını anlattı.

Ertem, bu cihazla gemiye takılacak 2 tona kadar olan tüm ekipmanların şok ve kalifikasyon testini yapabildiklerini dile getirerek, cihazın "200 g"ye kadar şok uygulayabildiğini belirtti

Bu makine yapılmadan önce kalifikasyon ve şok testlerinin yurt dışında yapıldığını vurgulayan Ertem, "Bu sebeple hem yüksek test maliyetleri ortaya çıkmaktaydı hem de bilgi gizliliği olan ekipmanların yurt dışına gönderilmesi gibi konular vardı. Bu nedenle şok cihazının Türkiye'de yapılmış olması çok önemli" dedi.

Ertem, şok testlerinin Türkiye'de gerçekleştirilmediği için yerli firmaların yurt içi ve yurt dışındaki ihalelere katılamadığını belirterek, "Cihazların kalifikasyonu yapılamadığı için yerli savunma sanayi firmaları şok kalifikasyonunu alamıyordu. Bu sebeple yerli savunma sanayinin şok testleri açısından bir açığı ortaya çıkmıştı. şok test makinesinin yerlisinin yaparak ülkedeki savunma firmalarının da bu testi yapabilir hale gelmesi sağlandı. Bu şekilde hem yabancı firmalara karşı Türk savunma sanayi firmalarını avantajlı hale getirmiş olduk hem de Türk firmaların uluslararası ihalelere katılmasını sağlamış olduk" diye konuştu.

-"Yerli firmaları yüksek test ücreti ödemekten kurtardık"-

Türkiye'de gerçekleştirilecek olan yeni denizaltı ve savunma sanayi projelerinde mutlaka bu testlerin gerçekleştirileceğini vurgulayan Ertem, şöyle devam etti:

"Bu kapsamda bilgi gizliliğine sahip ve yurt dışına gönderilmesi mümkün olmayan cihazların şok testi ve kalifikasyonu yurt içinde yapılması gerekiyor. Biz bu cihazı yaparak bilgi gizliliğine sahip cihazların yurt dışına gönderilmesini engelledik. Yerli savunma sanayi firmalarını yüksek test ücretleri ödemekten kurtardık."

Ertem, ürettikleri cihazın üstünde 1,5 tonluk bir çekiç bulunduğunu anlatarak, bu çekicin cihaza bağlanan ekipmanın ağırlığına göre standarta belirtilen yüksekliğe kaldırıldığını ve serbest bırakıldığını dile getirdi.

Serbest bırakılan çekicin makinenin üstündeki örse çarptığında ekipmanda yaklaşık 200 g'lik bir şok yükü meydana geldiğini kaydeden Ertem, "Her testte yaklaşık 12 vuruş yapılıyor. 6 vuruş dik eksende, diğer 6 vuruş da 30 derecelik eksenlerde yapılıyor. Bu sayede ekipmanda meydana gelecek dik yöndeki ve yanal eksenlerde şok yükleri simile edilmiş oluyor" şeklinde konuştu.

-"Similasyon yardımıyla doğrulama yeterli değil"-

Ertem, şuanda ürettikleri şok makinesine Aselsan, Roketsan, Havelsan gibi şirketlerden talepler geldiğine dikkati çekerek, yurt dışı maliyetleriyle karşılaştırdığında bu testlerin yurt içinde gerçekleştirilmesinin yerli firmalara yarı yarıya bir maliyet avantajı sağladığını vurguladı.

şok test makinesi yapılmadan önce bütün testlerin similasyon yardımıyla yapıldığını ancak similasyon yardımıyla doğrulamanın yeterli olmadığını ifade eden Ertem, şunları bildirdi:

"Mutlaka fiziksel olarak da ekipmanların şok testine karşı kalifike edilmesi gerekiyor. Similasyonda her türlü değer yakalanamıyor. Ayrıntılarıyla ekipmanların güvenliği sağlanamıyor. Ancak şok testi yapıldığında ekipmanın su altı mayınına karşı kalifikasyonu tamamen gerçekleştirilmiş oluyor. şok testi yardımıyla bir cihazın gemiye takıldıktan sonra su altı mayını patladığında çalışmaya devam edip etmeyeceğini tamamen ve doğru olarak belgeleyebiliyoruz."

Alıntı:Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

32
Havacılık Sanayi / TüRK HAVACILIK SANAYİ HIZLA BüYüYOR?
« : 31 Mayıs 2013, 12:34:39 »
TüRK HAVACILIK SANAYİ HIZLA BüYüYOR? öNDE GELEN İKİ şİRKET 352 UçAK SİPARİşİ VERDİ

Yayın Organı : Nihon Keizai Shimbun
Yayın Tarihi : 28 Mayıs 2013
Kayıt Tarihi : 29 Mayıs 2013
ülke  : Japonya
çıkış  : İstanbul
Yazar  : Sinan Tavşan
çeviri Yeri : Tokyo
çeviri şekli : Geniş özet
Tirajı  : 3046000
Eğilimi  : Muhafazakâr
Detay  : Günlük Gazetenin Akşam Baskısı

     Türkiye'de havacılık sektörü hızla büyüyor. Ekonomik büyümeyle birlikte iç hatların yolcu sayısındaki artışın yanı sıra Avrupa ve Orta Doğu'ya olan uçuş transferlerine olan talep de göz önüne alındığında, Türkiye'deki havaalanlarının kullanımının son 10 yılda 4 kata yakın arttığı görülüyor. önde gelen 2 uçak şirketi, 352 adet uçak alımı için piyasa fiyatı 5 trilyon yeni aşan büyük ölçekli bir anlaşma imzaladı. İstanbul'da yeni havaalanının inşa planıyla ilgili süreç devam ediyor.

     En büyük uçak şirketi olan Türk Hava Yollarının Genel Müdürü (CEO) Temel Kotil, Nikkei gazetesine, Avrupalı Airbus ve ABD'li Boeing'ten küçük ve orta büyüklüktekiler ağırlıklı olmak üzere 252 adet uçak alınmasının planlandığını açıkladı. Piyasa fiyatının 33,4 milyar doları (yaklaşık 3,8 trilyon yen) bulacağını söyledi. Satın alım finansmanı, banka kredileriyle ve şirket tahvillerinin satışa sunulmasıyla sağlanacak.

     Eski uçakların yenilenmesi sürdürülerek 218 olan mevcut uçak filosu sayısı, 2020 yılına kadar 408 olacak. Satış hacmi, 2013 yılı tahmini olan 9,7 milyar dolardan 2020 yılında 20 milyar dolara yükseltilecek. Hâlihazırda 227 olan iç ve dış hat sayısı da 2020 yılında 350'ye çıkarılacak. THY CEO'su Temel Kotil'e göre, "Dış hat sayısı olarak dünyanın en büyüğü olunacak."

     Kasım ayından itibaren Narita uçuşları günde tek uçuştan iki uçuşa çıkarılacak. Kotil, "Gelecekte Narita uçuşlarını günde 3'e çıkartmayı istiyoruz. All Nippon Airways ile ortak uçuşlara da sıcak bakıyoruz." diye konuştu.

     öte yandan düşük maliyetli taşıyıcı (LCC) Pegasus Hava Yolları geçen yıl aralık ayında Airbus?tan 100 adet küçük ve orta büyüklükte uçak siparişi verdiğini açıkladı. Alınan uçakların piyasa bedeli 12 milyar dolar. Pegasus, bu yıl nisan ayında hisse senetlerinin halka arzıyla kaynak tedarik etti ve uçakların maliyetinin bir kısmını bu şekilde karşıladı.

     Yeni modeller Orta Doğu, Avrupa ve Orta Asya dış uçuşları için kullanılacak. Firma 2005 yılı sonunda kuruldu. Yolcu sayısı 2012 yılına kadar yılda ortalama yüzde 31 oranında artarak yüksek bir hızla büyüyor. Filo sayısı da artırılıyor.

     Son yıllarda Orta Doğu ülkelerinin turizm ve ticaret amaçlı uçuş talebi hızla arttı. Birleşik Arap Emirlikleri?nden Dubai?nin Emirates Hava Yolları gibi çeşitli hava yolu şirketlerinin birbiri ardına uçuş güzergâhlarını genişletmesi nedeniyle iki Türk hava yolu şirketiyle olan rekabetin şiddetlenmesi muhtemel.

     Türkiye?de havaalanlarını kullanan yolcu sayısı 2003 yılında yaklaşık 34,4 milyon kişi iken, 2012 yılında yaklaşık 4 kat artarak 131 milyon kişiye ulaştı. Doğu ve Batı'nın merkezi olan İstanbul?da, 4 saat içinde 50?den fazla ülkeye erişebilme avantajı bulunuyor. THY CEO?su Kotil, ?Asya ve Orta Doğu?dan, Avrupa ve Afrika?ya giden yolcuların transit talebini karşılamayı amaçlıyoruz. Yeni modellerin filoya katılmasıyla uçuş gerçekleştirilen şehirler artırılarak yakıt maliyeti de azaltılacak.? diye konuştu.

     İstanbul?daki mevcut havaalanı, kullanıcı sayısının hızla artması nedeniyle kapasite sınırına yaklaşıyor. Türk hükûmeti, İstanbul dışında dünyanın en büyük havaalanını inşa etmeyi planlıyor. Hâlihazırda inşa ihalesi yapılan havaalanının 2018 yılında hizmete açılması bekleniyor. Türkiye?den 5 şirketin oluşturduğu kartel 22,1 milyar avro (yaklaşık 2.89 trilyon yen) ile ihaleyi aldı. Tamamlandığında, altı pisti olan ve yılda 150 milyon kişinin kullanabileceği bir tesis olması bekleniyor.

33
Kavramsal tasarım? 29 Eylül?de Savunma Sanayi Müsteşarlığı (SSM) ve Hava Kuvvetleri?ne sunulacak. Bu üç tasarımdan biri seçilecek.

Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap  Türkiye?nin havacılıkta en önemli projesi ?Milli Muharip Uçak? için üç farklı tasarım ortaya çıktığını yazdı. Cebeci, Milli Muharip Uçağın özellikleri ile uçağın yapımındaki yol haritasını da açıkladı.

İşte Uğur Cebeci'nin o yazısı:

Türkiye?nin havacılıkta en önemli projesi ?Milli Muharip Uçak? için üç farklı tasarım ortaya çıktı.

TAI ve Hava Kuvvetleri?nin birlikte yaptığı ?kavramsal tasarım? 29 Eylül?de Savunma Sanayi Müsteşarlığı (SSM) ve Hava Kuvvetleri?ne sunulacak. Bu üç tasarımdan biri seçilecek.

İnsansız Hava Aracı ANKA, eğitim uçağı Hürkuş derken Türkiye?nin gelecek 10 yıldaki en önemli havacılık projesi ?Milli Muharip Uçak? olacak. Radara yakalanmayacak yerli savaş uçağının 2023?te gökyüzüyle buluşması hedefleniyor.

Bu iddialı proje için çalışmalar iki yıl önce Savunma Sanayi Müsteşarlığı tarafından başlatıldı. TAI?den 40 mühendis ve Hava Kuvvetleri?nin özel ekibi ?sanal karargâh? kurdu. önce 2060?lı yıllara kadar harekât ihtiyaçları belirlendi. Analizin ardından uçağın ve sistemlerin kavramsal tasarımları yapıldı.

İşin sanayi tarafında ise milli imkânlar araştırıldı. Türkiye?de tasarlanıp yapılacak ve yurtdışından satın alınacak parçalar belirlendi. Başta motor konusu olmak üzere uluslararası işbirliği modelleri incelendi. İhtiyaçlar, yapılabilirlik gibi yüzlerce madde sıralandı.

RADARA YAKALANMADAN UçMA öZELLİğİ OLACAK

Yeni konseptin, Hava Kuvvetleri?nde 1988?den bu yana kullanılan F-16?ların yerini alması planlanıyor. Ağırlıklı olarak hava-hava görevlerinde kullanılacak uçak için en önemli isteklerden biri de ?düşük görünürlük? yani radara yakalanmama. Ana tasarımında da bu özelliğe büyük önem verildi. Bunun için silahların gövde içinde taşınması tercih edildi. Böylece radar ekolarının daha az yansıtılması hedeflendi.

Yüksek hız, etkili vuruş gücü, üstün manevra yeteneği ve büyük harekât yarı- çapı gibi ana maddeler sıralandığında ortaya üç farklı tasarım çıktı. Modellerden biri çift, diğer ikisi tek motorlu. İstenilen görevler yapılabilirlik ve maliyetlerle karşılaştırılacak. Bunlardan biri seçilerek yola devam edilecek.

Yerli savaş uçağında en kritik konu motor. Motor geliştirmek uçaktan çok daha zor. Bu nedenle tasarımda tek veya çift motor tercihine göre bir imalatçı ile işbirliği yapılacak.
Mevcut motorların geliştirilmesi ve yerli savaş uçağında kullanılması da gündemde.

İSVEçLİ SAAB?DAN DANIşMANLIK ALINIYOR

özgün bir uçak projesi için kavramsal tasarımda İsveçli Saab şirketiyle çalışılıyor. Burada amaç yol haritasını doğru çizebilmek. Neden Saab diye sorulduğunda dünyada yeni nesil savaş uçağı yapabilen ABD, Rusya, Fransa gibi ülkelerin arkasından İsveç geliyor.

Saab?ın tasarladığı JAS-39 Gripen, basitliği ve farklı yaklaşımıyla yakaladığı satış başarısıyla dikkat çekiyor.

Türkiye, yol haritasının doğru çizilmesi için Saab?la ortak hareket ediyor. Ancak burada ortak çalışma, projenin tasarım kısmını içermiyor.
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
KANARDLI: Tek motorlu uçakta, yüksek manevra kabiliyeti ve düşük hızda havada tutunma için ön gövdeye ?kanard? olarak adlandırılan parça eklendi. Boyut olarak üç model arasından en küçüğü.

çİFT MOTORLU: Tasarımda daha fazla silah yükü ve havada kalma için çift motor tercih edildi. Uçağın boyu diğer modellere göre daha uzun. Hızı yüksek, menzili uzun.

TEK MOTORLU: Beşinci nesil savaş uçağı tasarımı diğer konseptlere göre daha standart çizgilere sahip. Boyut olarak orta sınıfta. Kanat yapısı F-22?yi, gövde ve kuyruk ise F-35?i andırıyor.

İşTE YOL HARİTASI

İlk hedef, 29 Eylül?e kadar kavramsal tasarım ve fizibilitenin tamamlanması.
Tüm veriler sunulduktan sonra Hava Kuvvetleri ve Savunma Sanayi Müsteşarlığı getiri-götürü analizi yapacak. üç modelden birine karar verilecek.

Kavramsal tasarımdan sonra ön tasarıma geçilecek. Bunu kritik tasarım aşaması izleyecek. Son olarak detay tasarımıyla yerli uçağın mühendislik çalışmaları tamamlanacak.

Bu süreci 2021?de imalatın başlaması izleyecek. İlk uçuş için hedef 2023.
Uçuş testlerinin ardından teslimat süreci başlayacak. Programa göre test ve teslimat sürecinin 2025 ile 2035 arasında tamamlanması planlanıyor.

Milli Savaş Uçağı?nın 2060?a kadar envanterde kalması hedefleniyor.

34
Havacılık Sanayi / TAI'DE A350 XWB HEYECANI
« : 31 Mayıs 2013, 12:05:38 »
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

         Türk Havacılık ve Uzay Sanayii'nin (TAI) üretiminde parça desteği verdiği Airbus şirketinin ilk A350 XWB tipi orta ve uzun menzilli yolcu uçağı boyanarak uçuş aşamasına getirildi.

          Fransa'nın Touluse şehrindeki boyahaneden Airbus'un renklerine boyanmış halde çıkan çıkan MSN001 numaralı uçağı, üretiminde görev alan teknik ekip sevinçle karşıladı. Uçak, uçuş test aygıtlarının uçağa yerleştirilmesinin onayını takiben 7 günden daha az zamanda boyandı. Gövdesi ve kanatları karbon lif takviyeli plastikle yapılan ilk yolcu uçağı olacak A350 XWB MSN00, geçtiğimiz ay motorları takılarak, yoğun titreşim testine tabi tutulmuş ve başarıyla sonuçlanmıştı.

          Airbus yetkilileri, MSN001'in bu yaz gerçekleşecek ilk uçuşu öncesi, yakın zamanda son testlerinin yapılacağını bildirdi.

          TAI, A350 XWB'YE PARçA üRETECEK

          Avrupa'nın en büyük askeri kargo uçağı A400M projesinde edindiği tecrübeyi Airbus projesine taşıyan TAI, ilk olarak 500 milyon Euro'luk pay sahibi oldu. Yeni uçağın gövdesinde pek çok kompozit malzemenin tasarımını ve üretimini gerçekleştirecek TAI, bu sayede ilk defa sivil uçak üretiminin tasarımında ve üretiminde söz sahibi olacak. TAI, bu projede pek çok Avrupa firmasıyla yarıştı. En son İsveçli Saab firmasıyla kısa listeye kalan ve eleyen TAI'nın bu başarısı Başbakan Tayyip Erdoğan'ın da katılacağı bir toplantıyla anlaşmaya dökülecek.

Alıntı:Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


35
Otomotiv Sanayi / Birçok sektörde planlanan fuarlar.
« : 31 Mayıs 2013, 11:57:28 »
2013 yılında otomotiv ve yan sanayi sektöründe ayrıca birçok sektörde planlanan fuarları bulabileceğiniz, bu amaçta kullanışlı bir şite. Dikkatimi çekti sizinlede paylaşmak istedim.

Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

36
2013 Türk Otomotiv Sanayi İçin Yeni Yatırımların Başladığı Yıl Olacak



Otomotiv Sanayii Derneği Başkanı Kudret önen teşvik paketinde yapılan son değişikliklere ilişkin görüşlerini açıkladı:

?ülkemiz otomotiv sanayi, taşıt araçları ve aksam-parça üreticileri ile birlikte bir bütün olarak Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörünü oluşturmaktadır. Teşvik paketinde yapılan değişiklikler sektörümüzün canlanması ve 2023 hedeflerine ulaşması için önemli bir araçtır.?

Hükümetin çıkardığı ve 2012 yılı Haziran ayında yürürlüğe giren otomotiv sanayi teşvik paketi ile ilgili yapılan son değişiklikler resmi gazete yayımlandı. Yatırım teşviklerinde yapılan son değişiklikler ile otomotiv sanayinin kalbinin yer aldığı 1. ve 2. bölgedeki yatırımların da belirli koşullarla artık 5. bölge yatırımlarından faydalanabileceği belirtildi.

Konuya ilişkin görüşlerini dile getiren Otomotiv Sanayii Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kudret önen ?Otomotiv sanayi temel gelişme alanının ağırlıklı olarak Marmara Bölgesi?nde 1. ve 2. Bölge kapsamında olması sebebiyle mevcut teşviklerden sınırlı bir şekilde yararlanabiliyordu. Ancak yapılan düzenleme ile 300 milyon TL?yi aşan otomotiv projeleri ile 75 milyon TL üzerindeki motor ve 20 milyon TL?yi geçen transmisyon ve bu düzeydeki aksam ve parça yatırımları öncelikli yatırımlar kapsamına girecek 5?inci bölgedeki yatırımlarla aynı teşvikleri alacak. Teşviklerdeki bu düzenleme ile sektörümüzde planlanan birçok yatırımın artacağına ve en kısa sürede hayata geçeceğine inanıyoruz. Uzun süredir beklediğiniz bu önemli haber otomotiv sanayicileri olarak bizleri çok heyecanlandırdı? dedi.

Bu gelişmelerin ve düzenlemelerin hem otomotiv sanayi hem de Türkiye için gelecek vaat ettiğini ve umut verdiğini belirten önen ?Sanayimiz, geleceğimizi belirleyen 2023 vizyonunun temel hedeflerinde büyük rol oynayacak en önemli sektördür. Aynı zamanda küresel niteliği nedeni ile de yoğun bir rekabet içindedir. Sektörümüzün küresel rekabetçiliğini arttırarak sürdürebilmesi ve ülkemiz ekonomisine olan yüksek katma değerini devam ettirebilmesi için sürekli yatırımların stratejik bir önemi bulunuyor. Teşvikler de sanayimiz için etkin rekabette üstünlük avantajı sağlayan en önemli bir araçtır? dedi.

Kürsel ekonomideki olumsuz koşullara rağmen Türkiye?nin hem ekonomik hem de siyasi istikrarı ile tüm dünyanın dikkatini çektiğinin altını çizen Kudret önen, ?Türkiye devam eden bu istikrar ortamında gerek yurtiçi gerekse yurtdışı yatırımcılara cazip bir yatırım ortamı sunuyor. Buna ek olarak otomotiv sanayine getirilen yeni teşvikler ile Türkiye?nin küresel bir cazibe merkezi olarak ortaya çıkmasında yeni teşviklerinde de büyük faydası olacağını düşünüyoruz. Bu süreçte sektörümüze ilgi ve desteğini esirgemeyen, teşvik sisteminde gerçekleştirilen yeni düzenlemeler için başta Sayın Bakanımız Zafer çağlayan ve hükümetimiz ile değerli bürokratlarımıza teşekkür ediyoruz. Bundan sonra bu sevinci hep birlikte görecek ve hep beraber yaşayacağız? dedi.

Haberin Kaynağı : Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Editör : özlem çelebi
18.03.2013

37
Otomotiv sektörü, Nisan ayında ihracat artış hızını geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 9 artırarak bir milyar 770 milyon dolarlık rakama ulaştı.

Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) Başkanı Orhan Sabuncu, Türkiye'nin genel ihracatındaki artışın yaklaşık iki katına ulaştıklarını vurguladı. Sabuncu, "Bu yıl 20 milyar dolar ihracata ulaşmayı hedefliyoruz." dedi.

OİB'in Nisan ayı ihracat raporuna göre otomotiv endüstrisinin en önemli pazarı olan AB ülkelerine bu dönemde yüzde 10 seviyesinde artış gerçekleşmesi sektörün dış satışlarına olumlu yansıdı. Aynı dönemde otobüs, minibüs, midibüs ürün grubu dışındaki tüm mal gruplarının ihracatında artış gözlendi. Yılın 4 aylık döneminde toplamda 6.9 milyar dolarlık ihracat rakamına ulaşıldı.

Alıntı:Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

38
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Bmw 'Den " İ " Markası İçin özel İletişim Kampanyası

BMW Grubu, çatısı altında bulunan ve tamamen elektrikle çalışan model yelpazesine sahip olacak yepyeni bir alt marka olmasıyla dikkat çeken BMW i için uluslararası bir iletişim kampanyasına start verdi. Baskılı reklamlar, internet banner'ları ve sosyal medya reklamları kanalıyla izleyicileri dokuz farklı özelliği olan online videolara yönlendiren kampanya, tarihsel açıdan önemli devrimleri ve BMW i'nin öncü karakteriyle olan benzerlikleri ortaya koyuyor. Bu videoda BMW i kapsamındaki çalışmaları ile birlikte BMW Group çalışanları ve e-mobilite kullanıcıları gösteriliyor. Videodaki özellikler, sürdürülebilir materyallerin kullanımı gibi çeşitli BMW i özelliklerine değinirken, aynı zamanda elektrikli araç menzili gibi sıkça sorulan soruları yanıtlıyor. Kampanyada kullanılan görüntüler ve dil, BMW Group'un sürdürülebilirlik kampanyası ile aynı formatta olup BMW i markası ve ürün iletişimleri ile bütünleştirilmiş.

BMW Group İletişim Stratejileri, Kurumsal İletişim ve Pazar İletişimi Başkan Yardımcısı Bill McAndrews konu hakkında yaptığı açıklamada " BMW Group'un vizyonu geleceğin mobilitesini şekillendirmektir. BMW Group'un "Driving the Next Movement" kampanyası da yeni bir yöne doğru ilerliyor. Bir yandan sürdürülebilir premium mobilite üzerine odaklanırken, şirket olarak değişikliğe yön veriyor ve yenilikçi çözümler sunuyoruz. Bu nedenlerden dolayı, çalışanlarımızın günlük çalışmaları vasıtasıyla ister büyük, ister küçük olsun yapılan devrimlere nasıl katkıda bulunduğunu vurgulayan bir BMW Group kampanyası geliştirdik." dedi.

BMW i Markası!

Odak noktası sürdürülebilirlik ve ilham veren tasarımlar olan BMW i, sunduğu yeni premium özellikler ile geleceğe dönük otomobilleri ve mobilite hizmetlerini simgeler. BMW Grubu'nun, bugünkü bireysel mobilite tanımını yeniden şekillendirecek otomobil konseptleri de BMW i markası altında geliştirilmektedir. Bu geliştirme sürecinde öncü teknolojiler, akıllı hafif yapı ve malzemelerin yenilikçi kullanımı ile minimum ağırlığa, maksimum menzile, geniş alana, üstün sürüş özelliklerine ve maksimum güvenliğe sahip otomobiller yaratmak birinci önceliktir. BMW i model yelpezisi içinde hibrid BMW i8 Concept Coupe, BMW i8 Concept Spyder ve seri üretim versiyonu 2013 yılında tanıtılacak tamamiyle elektrikli BMW i3 yer almaktadır.

Alıntı:Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

39
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Ford'un ileri teknolojileri ile dikkat çeken yeni modelleri Konya'da başlayacak etkinliklerle, Anadolu'nun 9 şehrinde tanıtılacak.

Katılımcılar Ford etkinlik alanlarında araçların yüksek teknolojik özelliklerini test ederken, düzenlenen yarışmalar ve gösterilerle eğlenceli vakit geçirecek. Ford araç satın almak isteyenleri ise etkinlik şehirlerinde çeşitli avantajlar bekliyor. Türkiye otomotiv sektörünün liderliğini 11 yıldır elinde bulunduran Ford, sınıfının en yüksek teknolojileriyle donatılmış Yeni Focus, Yeni Fiesta, Yeni B-MAX, Yeni Kuga ile ticaretin makam aracı Yeni Tourneo Custom modellerini, Anadolu'nun 9 ilinde düzenleyeceği Ford Show etkinliklerinde meraklılarıyla buluşturacak. Ford, her şehre özel tasarlanmış etkinlik alanlarında, katılımcılara ileri teknolojileri ulaşılabilir kılan araçlarının üstün özelliklerini deneyimleme fırsatı verecek. Etkinlik alanlarındaki eğlenceli oyunlar, ünlü komedyen Yavuz Seçkin'in tek kişilik gösterileriyle son bulacak. 29 Mayıs tarihinde Konya'da başlayacak Ford Show, Urfa, Gaziantep, Sivas, Ordu, Kocaeli, Edirne ve çanakkale'nin ardından, 24 Haziran tarihinde Muğla'da son bulacak. Her şehirde ikişer gün düzenlenecek Ford Show'da, katılımcılar Yeni Fiesta'nın şehiriçi Güvenlik sistemini ve Yeni Focus'un Otomatik Park sistemini test edebilecek. Yeni Kuga ve Tourneo Custom da etkinlik alanında deyimlenebilecek. B-MAX'la "Hayata Kapılarını Aç' yarışmasının kazananlarına ise çeşitli ödüller verilecek. Etkinlik düzenlenen şehirlerde, sıfır kilometre Ford otomobil alanlara 500 TL indirim uygulanırken, 2. El almak isteyenler "Serviste KDV Bizden' kampanyasına dahil edilecek. Ford sahipleri ücretsiz check-up hizmetinden yararlanacak, 400 TL ve üzeri alışveriş edenler hediyeler kazanacak. Ayrıca, fren balatası değişiminde yüzde 15 indirim yapılırken, 4 lastik alana Opet'ten 75 TL'lik yakıt hediye edilecek. Ford Show boyunca, etkinliğin son günü her ilde ünlü komedyen Yavuz Seçkin, Ford davetlileri ve etkinliklere katılıp bilet kazanan katılımcılar için şehrin kültür merkezinde tek kişilik gösteri yapacak.

Ford Show Etkinlik Takvimi:

Konya: 29-30 Mayıs şanlıurfa: 1-2 Haziran Gaziantep: 4-5 Haziran Sivas: 8-9 Haziran Ordu: 11-12 Haziran Kocaeli: 14-15 Haziran Edirne: 18-19 Haziran çanakkale: 20-21 Haziran Muğla: 23-24 Haziran.

Alıntı:Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

40
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Tofaş, Türk otomotiv sektöründe önemli bir ihracat hamlesine daha imza atmaya hazırlanıyor.

Tofaş'ın Bursa'daki fabrikasında üretilen Fiat Doblo, 268 Milyon Euro'luk ek yatırımla, hem Amerika pazarına uyarlanarak Kuzey Amerika ve Kanada'ya ihraç edilecek hem de mevcut Doblo modeli Türkiye ve diğer pazarlar için yenilenecek. Tofaş'ın, 2014'ün ikinci yarısında üretimine başlamayı planladığı Doblo Amerika projesi kapsamında, 2014-2021 yılları arasında, yaklaşık 175.000 aracın ihraç edilmesi öngörülüyor.

Doblo Amerika projesiyle birlikte, 2013-2015 yılları arasında tamamlanması hedeflenen yatırımla, Doblo modelinin yenileme çalışmaları da yapılıp, bu sayede Doblo projesinin ömrü, ilk aşamada 2018'den 2021'e kadar uzatılmış olabilir.

Konuyla ilgili bilgi veren Tofaş CEO'su Kamil Başaran "Tofaş olarak son dönemde, 2015 yılına kadar hayata geçireceğimiz yeni projeler için önemli altyapı çalışmaları gerçekleştirdik. Bu yeni projelerin başında, fikri ve sınai mülkiyet hakları Tofaş'a ait olan, başarısını uluslararası pazarlarda kanıtlamış Doblo'nun güncellenmesi ve Amerika'ya ihracatı yer alıyordu. Bu kapsamda teknik süreci tamamladık ve ortaklarımızın da yer aldığı Yönetim Kurulu'ndan, Doblo Amerika ile mevcut Doblo modelinin yenilenmesiyle ilgili yatırım projesinin onayını aldık. Buna göre, 2014'ün ikinci yarısında üretimine başlayacağımız Doblo Amerika projesi ve yenilenecek mevcut Doblo için, Bursa'daki fabrikamızda yaklaşık 268 milyon Euro'luk yeni yatırım gerçekleştireceğiz. Bu yatırım, özellikle Avrupa pazarlarının daraldığı bir ekonomik konjonktürde, ihracat pazarlarımızı çeşitlendirmek açısından büyük önem taşıyor. Yeni projelerimizin, Tofaş ve Türk otomotiv endüstrisinin küresel pazardaki rekabetçi kimliğini bir kez daha ortaya koyduğunu düşünüyor ve sektör için yeni bir eşik oluşturduğuna inanıyorum.' dedi.

Kamil Başaran sözlerini şöyle tamamladı:

"Tofaş, 2012 yılında 394 Milyon Dolar; son 10 yılda ise yaklaşık 3.5 Milyar Dolar dış ticaret fazlası yarattı. Tofaş olarak inanıyoruz ki, yeni projelerimizle ülke ekonomisine önemli katkılar sağlamaya devam edeceğiz.'

alıntı:Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

41
Bizbize... / Upload Site!
« : 04 Nisan 2013, 19:12:16 »
Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Upload Sitesine Ana Menüden ulasabilirsiniz.

42
PC-DMIS, Ilave Programlar / Pc dmis anti virüs yamasi
« : 09 Haziran 2012, 18:40:59 »
Arkadaslar, wilcox Ftp de gezerken Pc-Dmis antivirus yamasina denk geldim. Nedir ne degildir yüklenebilir mi bir ise yararmi konusunda bilgi sahibi olan var midir.

Ftp adresi asagida ki.

Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


43
Bizbize... / ölc ölc nereye kadar.
« : 08 Haziran 2012, 21:31:31 »
Adamlar yagli boya yapar gibi ölcüm yapiyor vallahi. Bu ürünler Türkiye de yayginlasirsa evde boya yaptirmaya adam bulamayacagiz Resimlere izin verilmiyor.
 Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap ya da Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Bizde artik CMM de sadece dolu malzemelerin deliklerini slotlarini neyin ölceriz.

Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Benim korkum bir gün parca makinanin yanina gelirken, Aman getirmeyin surda burda bu hatalari var düzeltin getirin diyen makina yapacaklar.

44
Bizbize... / Biraz da kafamizi dagitalim
« : 11 Nisan 2012, 01:00:21 »
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
cocuklar böyle birsey iste:)
Resimlere izin verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

45
Anketler / 2012 ye girerken.
« : 27 Aralık 2011, 08:10:44 »
Merhaba; Hepimiz Yan sanayi ve Ana sanayi olmak üzere Otomotiv ve havacilik sektörlerinde calisiyoruz. Yaptigimiz is olarakta isletmenin nabzini tutabiliriz diye düsünüyorum. 2012 icin cok sey söyleniyor. Sizlerin izlenimlerini merak ettim. Her seye ragmen hayirli olur insallah.

Sayfa: 1 2 [3]


Sosyal ağınızla giriş yapın

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?
  • Nokta Ziyaretçi: 489
  • Nokta Gizli: 0
  • Nokta Üye: 0

Çevrimiçi kullanıcı bulunmuyor.
  • stats Toplam Üye: 508
  • stats Toplam İleti: 8,715
  • stats Toplam Konu: 1,549
  • stats Toplam Kategori: 11
  • stats Toplam Bölüm: 38
  • stats En Çok Çevrimiçi: 1,847

En çok Yazanlar

BirazFikrimVar BirazFikrimVar
1,338 İleti
# harek # # harek #
1,093 İleti
〽️🌱🌴 〽️🌱🌴
998 İleti
τǺN€®™ τǺN€®™
655 İleti
metroloji16 metroloji16
229 İleti
rebelwhiteâ©
220 İleti
adofm_AK
213 İleti
bakayoko
185 İleti
tarik
171 İleti
3_D
158 İleti

Takvim Aksiyonları

Mart 2024
Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 [29] 30
31

Bugün için herhangi bir etkinlik bulunmuyor.

Popüler Kategeriler

'html_below' adlı tema yüklenemiyor.